maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

segt internet

Publicerad 2011-11-19 20:54:25 i Allmänt,

min uppdatering är inte så jättebra idag då jag glor film och internet är liite segt, det tog typ 10 min innan jag kom in på blogg.se. såg en film som hette Vanishing on 7th street, den var såå dålig. den hade kunnat vara bra men den slutade riktigt dåligt. nu ser vi Obsessed, tror det stavas så och den verkar bra. men har precis börjat se den så vi får se om den verkligen är bra eller ej! men nu ska jag kolla vidare, vi hörs kanske senare.

någon förändring? lite kanske, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela