maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

road trip

Publicerad 2011-11-18 20:30:35 i Allmänt,

norge norge & norge. fan vad fint där va! speciellt på båten när vi åkte dit och solen sken på bergen och husen som låg där, såg även ett gryymt snyggt hus där. finns på någon bild under, fan vad mysigt att bo där! och tyckte deras stavning var rätt speciell, sentralen och stasjonen haha! gulligt.

nu glor jag idol, som vanligt! och idag har jag stått på gymnasiemässan med olivia och vår lärare, var rätt roligt faktiskt att få prata med folk som var intresserade. händer inte så mycket annat nu, ska kanske se film med josse och hägneryd. yeyee, vi hörs senare! :)  






Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-11-19 19:08:40

Vackra bilder från Norge!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela