maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

rest in peace

Publicerad 2011-11-03 12:47:56 i Allmänt,

denna dagens känns väldigt sorlig. och jag kanske inte ska gå in på det så mycket, men var inte längesen det var exakt tre år sedan alice gick bort. och idag har även en i släkten gått bort. det är så sorligt! släkten blir bara mindre och mindre.. men jag vet att de har det bra där uppe, där är det bara frid och fröjd. jag sänker en massa tankar till dig tommy och vet att du har det bra nu! vila i frid ♥

Kommentarer

Postat av: sara madsen

Publicerad 2011-11-03 15:31:33

<3

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-11-03 23:06:15

Tack snälla Madde för fina ord om vår kära Tommy. Love you.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela