maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

piece of norway

Publicerad 2011-11-21 17:15:56 i Allmänt,

slutade skolan vid tre och nu är det ingen skola förrens på onsdag, vi har ö-dag imorgon vilket är så sjukt skönt. hade tänkt baka med mamma då för det är min tur att ta med fika på onsdag till klassen. ska göra några kanelbullar med choklad och saffran, de såg sjukt goda ut! jag sitter just nu och kolla på min älskade julklapp som jag ska få, en one piece. den är från norges hemsida så det kommer stå norway på den haha. men fan vad snygg den är och gud vad jag längtar. vi har redan beställt den, men som ni kanske fattar vill jag ändå inte få den om några dagar för då kommer det inte kännas som om jag inte får några julklappar alls. den kommer liksom inte kännas som en julklapp om ni förstår vad jag menar.

ska kolla pretty little liars nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela