maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

På väg!

Publicerad 2011-11-16 08:51:07 i Allmänt,

Heej! Eller ska jag säga godmorgon? Klockan är ju inte så mycket men jag var uppe med tuppen i morse & sitter nu i bilen med pappa där vi lär sitta i några timmar till nu. Jag har laddat upp med lite läxor, tidningar & suduko. Sen är min mobil till stor hjälp då där finns allt möjligt på den ju! Tror jag ska vila lite nu så jag orkar dagen.

Ni får ha det bra & så får ni överleva med att mina mobil inlägg inte är de bästa.

Kommentarer

Postat av: Jossääh

Publicerad 2011-11-17 10:14:50

Åh åh åh, jag vill också till Norge! Gud vad mysigt :D <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela