maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mysig dag

Publicerad 2011-11-20 22:14:00 i Allmänt,

det har varit en riktigt lyckad dag/kväll! vi åt jättegod mat och sen åkte vi hem till mormor och morfar där vi åt tårta och andra onyttigheter. vi hade jättemysigt och jag fick även ett paket från dem. pengar, en ring och ett skärp. blev jätteglad för det, tusen tack mormor & morfar!! jag hade inte kameran med mig, men som tur är så är iphone kameran inte så dålig så den var jag igång med, och det är faktiskt den jag använder vanligtvis också. min vanliga kamera är inte så bra längre, skulle vilja ha en ny. en systemkamera, vilket jag och josse ska försöka samla ihop till!





Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-11-20 23:53:28

Tack själv för presenter!! Tack för en fin kväll med Johanssons. Love you all!!!!!

Postat av: malin mammi

Publicerad 2011-11-23 13:12:04

det var en mysig dag med mycket gott o trevligt sällskap tuse ntack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela