maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

mot malmö

Publicerad 2011-11-20 14:52:06 i Allmänt,

drar snart till malmö, jag är iallafall ready to go. nu vill jag bara att tiden ska springa iväg till jul då jag vet en julklapp jag ska få då, den perfekta julklappen haha! visar den kanske senare, längtar iallafall såå mycket. Domino spelas ur min dator nu, den är riktigt bra. såg ni när Jessie J sjöng den i idol i fredags? hon är riktigt bra live iallafall.

bjuder på dagens facelook och en bild på mig när jag var liten, inte superliten men ja.. ni fattar när ni ser bilden. jag och mamma kolla igenom en massa gamla foton igår, finns många minnen man nästan glömt bort. är väldigt roligt att tänka tillbaka i tiden.



vilken pudding..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela