maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

likt?

Publicerad 2011-11-20 13:31:41 i Allmänt,

till 118 800: Vilken kändis är jag lik?

Du skulle helt klart kunna spela mot Scarlett Johansson i en film där hon hade en tvilling, för du är på pricken lik den skönheten! Ingen kille kan motstå dig! Kramar från 118 800

Haha, och exakt var ser dem likheten? tycker inte vi är lika över huvudtaget.. tackar dock 118 800 för dem tycker det, hade inte varit fel att se ut som henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela