maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ledig

Publicerad 2011-11-15 20:09:36 i Allmänt,

så, två skoldagar avklarade och nu väntas två lediga dagar framför mig. imorgon beger jag mig till norge med pappa. jag har inte så mycket annat planerat och så tänkte jag att det kan vara kul både för mig att få ha varit i norge och för pappa som får lite sällskap! vi åker en bit uppåt först och tar sedan båten över, sen när vi ska ta båten över till sverige igen så äter vi där. så mysigt! tror detta kommer bli rätt roligt och spännande, jag ser fram emot det!

nu har jag pluggat, har till och med pluggat till ett prov jag har om en månad haha. är rätt mycket jag ska kunna så varför inte börja i tid? ska packa lite till imorgon nu och sen ska jag se dh. vi hörs senare! tänkte visa er vad jag fick, ska också få en plattång som de inte har i lager än..








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela