maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kvällens program

Publicerad 2011-11-12 17:21:38 i Allmänt,

denna lördagen kommer bli så bra! sitter just nu och myser och lyssnar på musiken som spelas där nere. ikväll serveras god mat med ännu bättre efterrätt. och bella är också med i schemat, haha. vilket blir ännu bättre! har köpt en massa gottis till ikväll samtidigt som det kommer några bra program/filmer ikväll. bjuder på hur jag ser ut just nu, pallade inte fixa håret. det behöver vila lite!

tips på bra program/filmer som kommer ikväll:
-
2 ½ men, tv3 kl 21:00
- Dumpa honom, film på tv4 kl 21:30
- Ace Ventura, film på kanal 5 18:20
- Yes man, film på kanal 5 kl 21:30
- The grudge 2, film på kanal 5 kl 23:35
- EMA's 2011: Main show director's cut, MTV kl 22:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela