maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

håruppsättning

Publicerad 2011-11-28 09:37:56 i Allmänt,

godmorgon på er! det var säkerligen många som hade strömavbrott igår och tyvärr var vi en av de drabbade. vakande dock upp med att allt funkade igen, tur det ju! idag ska jag på begravning så det blir ingen skola. jag har precis duschat och tänkte slänga mig i soffan snart, kolla klart I am number four som stängdes av igår. Och äta rester från thaimaten vi gluffsade i oss igår.

gissar att ni andra är i skolan just nu, kämpa på så hörs vi senare! slänger upp en bild på en håruppsättning jag gjorde i torsdags, blev faktiskt nöjd!


Kommentarer

Postat av: jossäääh

Publicerad 2011-11-28 15:01:20

ÅH vad fint Maddisen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela