maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

godmorgon

Publicerad 2011-11-20 10:36:18 i Allmänt,

vaknade nu kl 10, tidigt egentligen men låter ändå rätt vettigt då jag somnade vid 12 igår. var riktigt trött igår faktiskt, vet dock inte varför. hade tänkt gå ner och käka nu och glo tv. idag sticker familjen johansson ner till malmö för att äta middag med mormor och morfar, kommer bli trevligt! sen får jag göra lite läxor, har inte så många som tur är! bjuder på en bild från somras, gud vad jag saknar värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela