maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

go bieber

Publicerad 2011-11-26 16:02:56 i Allmänt,

ikväll sticker jag på fest, eller chillkrök kanske. jag vet inte riktigt..haha! men jag ska iallafall till matilda och där är jäätttemånga som ska dit från gamla nian. alltså gamla klasskompisar! så det ska faktiskt bli jätteroligt, är taggad! lovisa kommer hit innan så sticker vi dit tillsammans, sen sover vi där om det går och kommer hem då det är första advent. mysigt att det är första advent imorgon faktiskt! bara snön som fattas så hade det varit helt perfekt.

bjuder på ett klipp från AMA. när LMFAO uppträder, justin kommer in mot slutet. asballt!

Kommentarer

Postat av: tilde

Publicerad 2011-12-04 19:41:06

Jag älskar jusitn bieber :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela