maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Europe Music Awards ikväll

Publicerad 2011-11-06 18:16:57 i Allmänt,

hej sötnosar! ursäkta för dåligt bloggande idag. men jag har spenderat denna tråkiga söndag genom att se två filmer. är lite deppig för att det är skola imorgon haha. jag orkar verkligen inte! längtar redan till jullovet, och till nästa måndag då jag blir 16! ♥

ni har väl inte missat att det är EMA ikväll på MTV. klockan 20:00 är det röda mattan sen drar resten igång kl 21:00. och eftersom dem är i Europa ikväll så är det live, blir roligare att kolla då! får se justin bieber live ♥ han är nominerad i någon kategori så håller tummarna för honom haha. och kenza är där ikväll och ska kolla på det, är inte lite avundsjuk för att hon får se dem från några meters avstånd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela