maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

erbjudande

Publicerad 2011-11-29 22:39:28 i Allmänt,

svar på fråga angående Clean start:  för er som inte minns så la jag in en bild på ett startkit jag hade köpt av en viss produkt som de trodde skulle vara bra för min hy. och nu har jag fått en fråga om hur det fungerade. och just nu har jag väldigt bra hy, kan se resultat just nu. vet dock bara inte om det är något för tillfället, får se om det blir värre snart igen eller hur man ska säga. min hy blir ibland lite uttorkad av den, men då smörjer jag bara in med en annan tunn hudkräm som mamma har. använder den dock väldigt sällan! jag tycker du ska prova dessa produkterna, jag tycker de är väldigt bra!


äntligen har jag tid för datorn. har jättemycket i skolan just nu vilket jag har enda fram till jul , och när jag slutar sent och är trött så blir det att jag blir klar med läxan jättesent.. ni har väll inte missat Dagens Deal på norges hemsida med one piece? tror erbjudandet slutar vilken dag som helst, så skynda fynda! och min snygging är på med här på bilden. sen längst fram. längtar till jag kan gå omkring i den, bo i den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela