maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

en bra kväll

Publicerad 2011-11-12 22:10:43 i Allmänt,

kollar just nu på Dumpa honom med bella. vi kränger för fullt och är inne på chatroulette, haha det bästa man kan göra. the grudge står sedan på tur! gud vad jag hatar den filmen egentligen haha, en av de få skräckfilmer jag knappt klarar av att se. nej denna kvällen är fortfarande ung för oss och nu ska vi fortsätta med det vi gör. ha det fint!

faan vad snygg  bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela