maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

dagens

Publicerad 2011-11-09 18:01:56 i outfit's!,

idag har vi klippt en massa. det är typ det enda vi har gjort, har ont i fötterna haha.. har pluggat lite engelska nu och ska sätta igång mitt program nu. måste börja ladda ner säsong två nu snart! och idag fick vi super nyheter, vi är lediga både onsdag och torsdag nästa vecka vilket blir som en extra helg mitt i veckan typ. och om någon har läst på fb eller någon annanstans om att justin bieber är död, så kan jag meddela att det är han inte. fattar inte ens hur man kan sprida ett sådant rykte & att vissa säger "fan att det inte är sant". bara för dem är avundsjuka så behöver de inte hata honom.

dagens outfit bestod av:
tröja - bikbok
kofta - gina tricot
jeans - gina tricot
skor - skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela