maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

clean start

Publicerad 2011-11-12 12:12:18 i Allmänt,

har nog varit i varje butik i höör idag, så känns det som iallafall då jag och pappa skulle handla innan idag. med andra ord var vi inne i väldigt många affärer. vi var dels inne på det ena apoteket, DocMorris och jag måste bara rekomendera en sak. en gratis hudanalys! kände att jag behövde hjälp med att hitta rätt produkter för min hy och där var en superduktig tjej som kollade min hy, berättade om den var normal osv. sen rekomenderade hon några produkter för mig, jag började med ett startkit av clean start, vilket hon tyckte att jag borde göra! har precis provat den, resultatet kommer man ju inte se förrens om några veckor. men jag hoppas och tror att de är jättebra!

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2011-11-28 17:38:52

Hej, Har en fråga angående denna serie. Hur tycker du den känns än så länge? Är lite sugen på att testa den, något du rekomenderar? :)

Ha det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela