maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bra kväll!

Publicerad 2011-11-27 16:46:47 i Allmänt,

var en riktigt lyckad kväll igår! och det blev en jäävligt lång kväll/natt då det inte gick att somna förrens 6 typ och så vaknar man runt 8 igen haha. så jag har sovit rätt länge nu under dagen och är lite piggare nu! var iallafall jätteroligt att träffa alla igen och matilda var verkligen en ängel som hade festen hos sig! tusen tack till alla ♥

idag är det första advent, vilket är jättemysigt. börjar närma sig julen nu! verkligen mysigt att alla har börjat pynta också, och på torsdag är det julkalendern. har sett reklamen av den och den verkade vara..sådär! lite gammaldags tror jag den är. men måste se första avsnittet av det haha!



Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-11-27 22:04:57

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA sista bilden..... jag dör!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela