maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bakdags

Publicerad 2011-11-22 15:37:23 i Allmänt,

svar på fråga: kollar pretty little liars både på ch131.com och på megashare.info för efter ca 75 min eller något så kan man inte se mer. på megashare kan man se efter 30 min igen. vet inte hur det är med den andra sidan!

jag har inte kunnat uppdatera idag även om jag har varit ledig. har kollat på pretty little liars, pluggat och ska baka så fort mamma kommer hem. vilket är när som helst. vi får hoppas de blir goda eftersom jag ska bjuda på dem imorgon! men nu kom mamma hem, måste baka nu om det ska bli klart i tid. tar ju sin tid att göra kanelbullar. vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela