maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

all i want is you this christmas

Publicerad 2011-11-28 11:49:24 i Allmänt,

jag håller på att fixa mig för fullt nu, vi sticker halv ett för vi ska inom ikea. och jag måste hinna käka innan vi sticker så är lite stressad. lyssnar på justin biebers album just nu, kan inte få nog av det! ni borde också lyssna på den, lovar er att den är hur bra som helst.

vad önskar ni er i julklapp förresten? tycker det är rätt svårt att komma på något. själv önskar jag mig ju en one piece som jag vet att jag ska få hihi. men sen står det helt still.. kanske en parfym och en jättesnygg väska jag såg på mammas jobb, får se! tycker som sagt det är svårt.

saknar dig sorräh! u know that. vi ses snart hoppas jag ♥

Kommentarer

Postat av: sorräh!

Publicerad 2011-11-28 16:59:55

hahahaha vilken fjortisbild! saknar dig mega mycket morräh, och vi ses ju snart! :D<3

Postat av: josse is da shit

Publicerad 2011-11-29 10:01:38

önskar mig tv! :D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela