maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

2 days

Publicerad 2011-11-12 15:30:28 i dagens låt!,



två dagar kvar till min födelsedag, yees! har nyss tagit en varm dusch och sköljde också nyss ur min inpackning, älskar känslan efter man haft en inpackning i. håret blir ju otroligt mjukt och luktar extra gott. nu ska jag städa lite och sen är det bara bella som fattas för att min dag ska bli komplett haha. ska även ha gäster idag, dock bara några vänner till mamma och pappa så jag och bella får ta och glo tv och nörda datorn ikväll! men nu måste jag fixa lite, bjuder på en superbra låt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-12 16:42:52

nä johan kommer också och han vill va med er...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela