maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vilken hårfärg?

Publicerad 2011-05-10 20:14:03 i Allmänt,

dagen har varit alldeles underbar. kort skoldag med lugna lektioner. kollat volleyboll på rasterna samtidigt som man låtit benen bli en aning brunare. snart närmar vi oss slutet av 9an, då vi alla går skilda vägar. dock ses nog många på tåget, men vissa ser man ju aldrig igen. så jag ska verkligen ta vara på de sista veckorna som återstår nu.

mamma tjajar om och om igen att jag ska bli blond. så jag skulle vilja veta eran åsikt. vad tycker ni?

haha vilka puddingar.

Kommentarer

Postat av: oscar

Publicerad 2011-05-10 21:27:34

brunette passar dig bäst :) men spelar egentligen inte so stor roll , kör på de som känns bäst (:

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-05-11 10:11:37

Som jag tidigare sagt "allt klär en skönhet" men håller med mammi. Blonds have more fun säger dom!!

Postat av: joseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefin

Publicerad 2011-05-11 17:11:43

NEJ MADDE! Brunett helt klart, tänk hur bra ditt hår mår du och hur långt det har blivit på senaste tiden och kolla bara på mitt nu. Blev så efter jag färgat det brunt :)

Postat av: sara madsen

Publicerad 2011-05-11 18:03:00

brunett!!!!!!!!!! ditt hår är riktigt fint som det är nu maddeponken :D

Postat av: mammi

Publicerad 2011-05-18 21:52:53

det är fint vilket som men ibland på sommaren kan det vara snyggt med bloooooont

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela