maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vad fanns i bikten?

Publicerad 2011-05-02 15:58:15 i big brother,

väntade mig något stort, eller hyffsat. men det enda som fanns var ett brev ifrån Gry. där stod det att deras låt låt etta på listan på itunes. och något med att de kunde få tjäna pengar på låten, ifall låten säljs mycket. dom blev ju självklart jätteglada och överraskade. men inte vi, eller jag :)

nu har dom nytt tema i bb. 
Välkommen till himelen, varje dag komme ni få budord ni måste följa av BB. Bryts dessa kommer man bli förflyttad tilll helvetet. De två som klarar sig längst i himelen, utan att bryta mot några regler under veckan, kommer att få en stor och bra belöning.
Från och med nu ska alla bära rätt outfit som de ska ha under veckan, glorior och änglavingar med vitt linne och vita byxor. Utöver budorden varje dag som levereras av BBguden, kommer andra uppdrag också in. BBguden byter budord varje dag. BB informerar också om att det bara är på skoj och att dom inte lägger några värderingar i religion alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela