maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

halv åtta hos mig

Publicerad 2011-05-06 23:47:52 i Allmänt,

viktigt meddelande: vissa frågor som ni frågar kanske jag inte tar upp som ett helt inlägg och svarar på. men då kan ni kolla kommentarerna i det inlägget ni skrivit i. för ibland svarar jag på era frågar genom att kommentera tillbaka! :)

mitt internet har inte velat funka som jag ville idag. det har varit alldeles för segt! så jag hann inte uppdatera innan jag stack till lovisa med sara. vi kör vårt egna lilla race av Halv åtta hos mig. hur roligt som helst nu när vi har kommit igång! men lovisa la ribban högt så vi får väll se hur det hela slutar haha! bilder kommer snart. när sara har skickat dem! så jag vill tacka sara, lovisa och oscar för en jätterolig kväll.

kvällens tema var Hawaii. själv måste jag fundera lite till på mitt!




Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-05-06 23:59:03

Tack själv madde, och sara, oscar! :D

Postat av: oscar

Publicerad 2011-05-07 00:32:23

ja , vi hade över kul =)

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-05-07 08:28:57

Kul idè av er! Have fun.

Postat av: Sara

Publicerad 2011-05-07 10:51:10

Taaack själva, hade superkul! :D

Postat av: Josse

Publicerad 2011-05-08 00:00:56

du får göra det med mig också en gång :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela