maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tips till spexfotot?

Publicerad 2011-05-12 21:46:35 i Allmänt,



jag bjuder på denna bilden samtidigt som jag funderar på vad jag ska ha på spexfotot. det som på bilden kanske? haha nej jag vet inte. men ni får mer än gärna komma med förslag :D

jag har varit så dålig på att ta bilder den senaste tiden, tar kanske med kameran till skolan imorgon och tar lite bilder. blir eventuellt bio imorgon, så min uppdatering blir inte så bra då heller. och idag har jag varit hos oscar, jätteroligt och mysigt som vanligt!  

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2011-05-12 23:29:07

gud vad roligt om du ser ut som du gör på bilden :D ha det så!

Postat av: sara madsen

Publicerad 2011-05-13 10:03:47

haha myyyycket vacker bild!

jag tycker också du ska ha det som på bilden ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela