maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

the lazy song

Publicerad 2011-05-31 20:47:57 i dagens låt!,



det blev sara som fick lämna bb idag, tråkigt men jag ville såklart hellre att simon skulle vara kvar! nu börjar det närma sig final, ska bli så spännande att se!

imorgon ska vi springa milen, hoppas verkligen att jag klarar det. annars vet jag inte vad jag gör, haha! men jag sprang över en halv mil i måndags utan att stanna så jag tror det kommer att gå rätt så bra! jag bjuder på en riktigt skön låt med en dunderbra video, haha eller vad säger ni?

Kommentarer

Postat av: oscar

Publicerad 2011-05-31 22:50:18

skit cool , det gör ju låten t.o.m lite bättre :)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela