maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

svar på tal!

Publicerad 2011-05-01 20:18:12 i big brother,

fick en fråga om hur jag kunde veta att det kanske är fler som kommer få lämna bb ikväll. och det vet jag för att jag följer bloggar som bara skriver om bb. där hade dom skrivit om det. plus så har big brother själv twittrat att det kanske är så. fast på deras står det inte att det bara är en eller två. men det återstå att se i kvällens program.

                                                          vem tror ni åker ut?




Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-05-01 23:10:03

Tack för svaret madde! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela