maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

springbreak-party

Publicerad 2011-05-26 23:57:00 i big brother,

blir nästan lite förbannad på mig själv då jag aldrig får gjort det jag vill. skulle gjort en uppgift idag, den ska dock inte vara inne förrens på måndag, men ändå. och jag kan säga att jag inte kom så långt på den för att jag gjorde så mycket annat onödigt.

de har springbreak-fest i big brother. riktigt kul, de är fortfarande i full gång och dansar. klockan är inte så mycket för dem kanske, men de brukar ändå lägga sig hyffsat tidigt annars. för er som missat så har de fått lite besök under freeze. alla klipp finns på hemsidan. de flesta har fått besök från en i familjen. tycker verkligen att martins klipp är jättegulligt, då hans syster kommer in och martin börjar gråta. dock rör han sig inte, för han kan riskera att förlora veckan tävling. på tal om det så vann martin veckans tävling och är nu vidare till finalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela