maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

spexfoto

Publicerad 2011-05-31 16:40:44 i Allmänt,

idag hade vi spexfoto i skolan och det var riktigt roligt att se vad alla var osv. dock var det alldeles för varmt vilket gjorde det hela jobbigt. jag har legat ute och solat nu ett tag, men efter en timma så orkade jag inte mer. det är rätt så jobbigt även om man bara ligger stilla haha, värmen tar kål på en!

jag tog några bilder med min iphone men jag har inte lyckats överföra något till datorn än. men folk lägger antagligen in bilder på facebook och då snor jag därifrån. bilden under tog jag ifrån jockes fb så!

förresten, vad tycker ni om bb nu? tycker det är lite taskigt så som dem håller på just nu, dock spännande på samma gång. för er som inte förstår men vill veta så kan ni säga till, så ska jag visa er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela