maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

pluggar

Publicerad 2011-05-18 22:03:29 i Allmänt,

skriver en historisk artikel. låter inte så kul,och det är de inte heller. men det måste vara gjort till fredag och har tusen andra saker som också ska vara klarar denna veckan, så gör det nu. var på EF informationsmöte idag. nu börjar det närma sig. får se hur det går med engelskan, men tanke på att den muntliga delen i engelska inte var en höjdare haha.

såg förresten bb katerina idag, hur ballt?

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-05-19 23:20:31

Vinka du till Katerina? Synd att hon fick lämna hon var roligast. Nu är det bara tråkmånsar kvar.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-19 23:31:52

sötnos! :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela