maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

överraskning

Publicerad 2011-05-01 22:56:15 i big brother,

det blev sonia som fick lämna i kväll. en av dom jag tippade på faktiskt! så det lär inte bli någon skandal som med rodney eller så haha. de har även fått en ny överraskning på utegården. och det blev en swimmingpool. var kom den ifrån liksom? haha. men kul men nya saker iallafall!

snart skulle de få något från slussen, vi får se vad det blir! händer det något mer roligt så meddelar jag er.

btw: har fått många kommentarer på sista tiden, jätteroligt ska ni veta :)

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2011-05-02 00:39:17

Vad flitig du varit idag Madde. Flera inlägg. Bra jobbat. Snygg i dina nya outfits. Visst är vi lika!! Det ligger i släkten.HaHa

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-02 08:50:05

kan du skriva mer om vad dom fick i bikten eller slussen, typ klockan elva skulle dom till bikten och så skulle de få en överraskning :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela