maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

nytt i bb

Publicerad 2011-05-08 19:16:38 i big brother,

nu är de så få deltagare som återstår, 5 killar och 4 tjejer. vilket gör att det inte händer så mycket inne i huset. bara samma vanliga rutiner om dagarna. om ni går in under kategorin big brother så har jag skrivit vad denna veckans uppdrag var. de var himlen eller helvetet det handlade om denna veckan. när någon vann en utmaning så fick den personen skicka in två st till helvetet. till slut hamnade alla där inne utom simon och madde som då vann hela denna veckans uppdrag.

i helvetet hände det inte så mycket. de var rätt mörkt där och de fick inte duscha. de var alltså helt rastlösa. jobbigt för dem men tråkigt för oss tittare. inne i himmelriket så var där frid och fröjd som man säger. madde och simon fick god middag och även en helikoptertur för att se bbhuset uppifrån. rätt roligt för dem!

uppdraget tog slut i torsdags och sen dess har de bara solat och gjort det de brukar. Madde fyllde även år igår vilket firades med tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela