maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

nu på dvd

Publicerad 2011-05-20 23:54:02 i Allmänt,



åh bieber fever i hela kroppen. innan sommarlovet 2010 sa bella att innan skolan började så skulle jag inte gilla honom. det var ca ett år sen nu, och jag gillar honom exakt lika mycket. och det står jag självklart för! Never Say Never finns nu att ladda ner, även på dvd. så jag tycker ni ska se den, även om ni gillar honom eller inte. en dokumentär om hans uppväxt och framträdanden. finns så många som ändrat åsikt om honom efter att ha kollat på den. ge det en chans, och jag lovar att ni kommer tycka bättre om honom. om ni nu inte redan gillar honom! :) finns även en jättegullig och bra låt med honom där man knappt hör att det är honom för att han har ganska mörk röst. visar den imorgon. nu ska jag sova, godnatt söta läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela