maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lite mer om big brother

Publicerad 2011-05-23 18:33:27 i big brother,

måste bara säga en annan rolig sak i bb:

Utöver varje tävling som är dagligen, kommer det finnas ett extra bonusuppdrag, freeze, tease release. Varje gång deltagarna hör rösten freeze i högtalarna måste de genast frysa på stället i den position de befinner sig i. De får inte prata eller röra på sig, oavsett vad som händer runt omkring. Bryts dessa regler, blir ni bestraffade hårt, med något ingen av er vill råka ut för såhär inpå finalveckan.

har hänt ca 2 gånger än så länge och klipp hittar ni på deras hemsida. verkligen jättekul haha.

gammal bild. men vädret har inte varit på topp den senaste tiden, så jag har inte gjort något speciellt om dagarna och vi har haft mycket läxor, så jag har inte hunnit ta nya bilder..


Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2011-05-23 22:33:34

sööööötast :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela