maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

limitless

Publicerad 2011-05-13 22:30:55 i Allmänt,

dagen har varit över mina förväntningar. det är så härligt i skolan nu mot slutet, vi gjorde knappt något på våra lektioner idag. och nu efteråt, när man tänker igenom dagen. så börjar man tänka på att det inte dröjer länge förrens vi splittras. det är faktiskt lite sorligt!

bion idag var superbra, och tjejerna gjorde allt mycket bättre också. vill även tacka sara som bjöd oss på bion, du är guldvärd. och jag har bara en sak att hälsa dig: Gimme some Morra!
så tusen tack återigen, och jag fick även med mig världens bästa tidning hem. 5 stora postrar på justin bieber. jag är överlycklig just nu! och för er som undrar så såg vi Limitless, riktigt bra film och han är ju bara såå snygg. Bradley Cooper snackar jag naturligtvis om.


Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2011-05-14 00:12:16

fin bild!

Postat av: sara

Publicerad 2011-05-14 11:38:58

hahahaha, jag dog lite när du sa det!:D

hade jättekul, tack för ni ville hänga med! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela