maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kvällens schema

Publicerad 2011-05-02 18:28:24 i Allmänt,



jag är så trött så! vilade en stund nyss och ska nu ta tag i mina läxor. har nationella på torsdag i matte. inte så nervöst än, men tror att det kommer att gå bra. om jag inte får hjärnsläpp förstås! :)

nej nu kör vi igång pluggandet, så jag blir klar till alla min program som kommer ikväll.
20:00 - total blackout
21:00 - CSI
(justin är med idag)
21:30 - dagens man (vet inte hur jag ska hinna med detta haha)
22:00 - big brother

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela