maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kan ni höra oss ropa?

Publicerad 2011-05-01 20:04:16 i Allmänt,

kom hem för en liten stund sen och chillar nu framför datorn där Fest i hela huset spelas om och om igen. längtar så till kvällens bb avsnitt. det sägs ska bli riktigt spännande. läste vad dom hade skrivit på deras hemsida om ikväll.

för alla bb nördar - ang ikväll:
Kvällens program kan bli en riktig rysare eftersom alla deltagare är nominerade och riskerar att röstas ut. Förra söndagen blev något av en chock för många när favoriten Rodney Da Silva slogs ut och tvingades lämna huset. Han själv vägrade tro på röstningsresultatet och ikväll kommer han tillbaka till livesändningen för att söka upprättelse. De tidigare utslagna deltagarna Tobias Holm och Jessica Karlén kommer också vara på plats. Dessutom har vi fixat en rejäl överraskning för deltagarna på utegården. Det är ikväll det händer, missa inte söndagsfinalen som kommer ta Big Brother 2011 till en helt ny nivå, klockan 21:00 på TV11.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-01 22:52:48

så fina ni är, jag älskar er!

sisters always

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela