maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

jag lever!

Publicerad 2011-05-04 22:01:28 i Allmänt,



jag lever,jag är här! idag gjorde jag som jag lovat. dock hade jag inte tiden till att lägga upp vad jag köpte i stockholm. jag har till och med fotat min outfit och valparna som är så himla söta nu. men jag har np imorgon som jag har pluggat till. och en bokrecension till fredag! men imorgon, så det första jag ska göra är att ladda upp bilderna.

nu måste jag sova så att jag är utvilad till imorgon, sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela