maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

jag idag

Publicerad 2011-05-03 14:43:14 i outfit's!,

idag gick jag runt i en blå kort blus i från gina tricot och byxor i från bikbok. helnöjd och glad madde för att det snackas så mycket nu om att vi snart slutar skolan. tänk, jag går ut grundskolan. jag längtar såå mycket. fast måste se till och njuta rejält nu, sista gången man är med klassen och alla andra tillsammans. sista gången man träffar vissa av dem. sorligt men sant. fast tror inte man tänker så mycket på det sen när man går runt på lunds gator med nya kompisar!

Kommentarer

Postat av: mammi o pappi

Publicerad 2011-05-03 21:17:52

Snygging... ;))

Postat av: Nina

Publicerad 2011-05-03 21:25:56

riktigt snygg tröja, kan du inte visa vad du köpte i Sthlm? :)

Postat av: Jossääh

Publicerad 2011-05-04 07:23:12

Snygg som vanligt, härligt färg på tröjan och naglarna :**

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela