maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fullt upp

Publicerad 2011-05-02 21:52:29 i Allmänt,



kvällen är fortfarande ung och jag har placerat mig i sängen med datorn i knäet. samtidigt går CSI på tvn där justin bieber är med. ooh så snygg han är, och grym helt enkelt! efter det blir det big brother, haha jag hoppas dom visar när martin trillar i sovrummet. annars måste jag leta upp det så att ni får se det.

jag längtar så till malta, bilden är i från weheartit.com

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-05-04 15:17:39

Åhh, längtar också till malta!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela