maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bb i veckan

Publicerad 2011-05-23 15:40:37 i big brother,

Er bästa vän kan vara er värsta fiende. Finalen närmar sig med stormsteg, bara en av er kan vinna BB och vinner 500.000 kr. Denna veckan tävlar ni i individuella battles, i potten ligger en finalplats. Den som vinner varje battle får mest poäng, tvåan näst mest och sedan där efter. I slutet av veckan räknas poängen samman och vinnare utses. Det är alltså öga för öga och tand för tand där varje poäng och placering i slutändan kan göra skillnad.

Fyra olika battles, vinnaren belönas med mest poäng, tvåan med ett poäng mindre. Den person med högst totalpoäng vinner en finalplats. BB räknar samman poängen och meddelar vinnaren i slutet av veckan.

just nu händer inte så mkt, de ligger bara och solar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela