maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bb denna veckan

Publicerad 2011-05-09 20:13:21 i big brother,

I veckans uppdrag ska deltagarna få göra sin röst hörd i etern. Deltagarna kommer individuellt att få sända varsitt radioprogram, Live från huset och direkt hem till tittarna/lyssnarna.


Programmen kan beröra allt mellan himmel och jord. Den person som gjort den bästa radiosändningen kommer att belönas under söndagens live-sändning

det mesta kommer inte att börja hände förrens ikväll så mer info kommer då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela