maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bb denna veckan

Publicerad 2011-05-16 20:55:21 i big brother,

Veckans uppdrag är det sinnena som ska avgöra vem som vinner. Lukt, syn, smak, hörsel och känsel kommer ligga till grund för veckans uppdrag. Den eller de som vinner varje dag kommer vinna åtråvärda priser

dagens uppdrag:
Deltagarna får reda på dagens uppdrag. Att de i uppdragsrummet ska med händerna känna i glasboxar, och gissa vad som är i boxarna. På varje box får de två försök och den person som använder minst försök, vinner. Vinnare meddelas ikväll. Det är inget farligt i boxarna som kan döda dom. De ska gå in en och en i uppdragsrummet och har hjälp av ett rep som tar de runt banan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela