maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

allt och inget

Publicerad 2011-05-29 19:13:18 i Allmänt,



jag har försökt att lägga över mina bilder ifrån mobilen till datorn, för nu tar jag ganska många med min iphone. men jag har inte lyckats än, men jag ska försöka lite till! idag är det morsdag, så vi här hemma gjorde tre rätters middag till mammi. blev riktigt gott!

ikväll är det big brother som vanligt, men jag tror detta avsnittet blir extra spännande då två ska få lämna och det är ju final nästa gång. jag ska snart lägga upp ett roligt klipp från igår då det kom in två skådespelare under freezen, de imiterade martin och sara. haha så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela