maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

love is a gift

Publicerad 2011-03-20 19:35:59 i Allmänt,

You've got that smile, That only heaven can make. I pray to God everyday, That you keep that smile.
Yeah, you are my dream,There's not a thing I won't do. I'll give my life up for you, Cos you are my dream.



bilden sprider sommar i mina ögon. mitt sommarblekta hår som denna dagen skulle matcha höstens mörka färger. jag cyklade till frisören i bara tunt linne och leggings. tiden springer i väg och nu tror jag på riktigt att våren är så nära. vädret har varit toppen idag och all snö är borta. nu saknas bara de varma solstrålarna som värmer en från topp till tå.

Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2011-03-20 20:56:15

sötnos

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela