maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

want 2 have

Publicerad 2011-03-06 01:29:18 i Allmänt,

min lördag har bestått av storstädning av mitt rum. dammat av, dammsugat, moppat golvet osv. jag är alldeles slut nu så jag ska strax sova. nu ikväll har jag varit med sara och josse. krängt en massa och spelat en hel del spel, mysigt som vanligt!

kollade runt på lite sidor och hitta några godbitar!

snyggt, står även peace ovanför bilden. 

kan vara riktigt snyggt med dessa byxorna om resten av ens outfit är helt svart.

linnen som ser ut såhär i ryggen, grr

fräääcka

också jättesnygga.

Kommentarer

Postat av: eva ;)

Publicerad 2011-03-07 16:32:03

det finns sånna USA-skor på tradera för 400kr bara så du vet om du vill ha sånna ;D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela