maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

me today!

Publicerad 2011-03-22 14:25:41 i outfit's!,

dagens outfit kommer här! nu pågår det en tävling i bb följt av ett pris. fast tror redan jag vet vad dem kommer få. ni som såg söndagens avsnitt såg när de tre nya tjejerna kom, de befinner sig just nu i uppdragsrummet där även simon och peter är för de vann en tävling igår. roza fick ett smycke för hon heja på den killen som vann. blir antagligen samma pris idag. jag uppdaterar mer om detta senare, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela