maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

uppdrag

Publicerad 2011-03-15 22:04:59 i big brother,

som jag skrev tidigare så skulle de patienter som är på "sjukhuset", som än så länge bara består av katerina och peter. de skulle äta vad som än serveras till dem, för att de andra i huset ska kunna få mat. maten de fick in var rå fisk som skulle ätas upp. gurkan fick hjälpa till, efter att ätit en del så klarade dem inte mer sen. uppdraget misslyckades!

nu ska de sticka en meterlång halsduk till imorgon. om de inte klarar det så blir de andra deltagarna av med täcke och ytterkläder. haha tycker lite synd om dem. & kul att se hur katerina ska lyckas sticka när hon inte kan se något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela