maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

united states

Publicerad 2011-03-25 20:58:52 i Allmänt,

chillar med tjejerna just nu. vi har lagat mat och spelat spel. snart står det bb på schemat, det får man ju såklart inte missa. så kort och gott om kvällen än så länge, en toppenkväll. som bara kommer bli bättre och bättre.
jag dog lite när jag såg denna bilden, vet ni hur mycket jag vill ha en sånhär onepiece och så har han en sån. ödet eller? haha, hoooot!

vet inte om det är datorn eller vad det är, men får inget mellanrum mellan de andra raderna. sorry guys

Kommentarer

Postat av: jossääh

Publicerad 2011-03-26 18:53:32

sv: Jag vet Madde, jag veeeeeeeeeeeet :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela